گردنبند طلا و جواهر، اولین و بیشترین خودنمایی را در نگاه اول در بین جواهرات شما خواهد داشت و تناسب آن با لباس و اندام شما تاثیر شگرفی بروی استایل شما خواهد گذاشت.

علاوه بر نوع گردنبند و زنجیر آن، از نکات قابل توجه به هنگام خرید گردنبند طلا در نظر گرفتن سایز و اندازه آن است چرا که برای نمونه انواع گردنبندهای ظریف میتوانند مورد توجه افراد بسیاری باشند و بسیار پرطرفدار هستند.
علاوه بر موارد گفته شده، قد و فرم صورت و گردن شما و همچنین فرم بدن و نوع لباس شما نیز از موارد ضروری  در هنگام انتخاب گردنبندهای طلا میباشد.

در لینک زیر مجموعه ای از گردنبندهای کلکسیون طلا قابل مشاهده میباشند:

گردنبد کلکسیون طلا ملک ثابت

گردنبند طلا

اگر شما فردی سنتی هستید، گردنبندهای طلای زرد می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد که در هنگام خرید این نوع گردنبندها دقت کنید که طلای ۱۸ عیار، مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به طلای ۲۲ عیار خواهد داشت.

ولی اگر می‌خواهید گردنبندی ساده ولی در عین حال شیک و منحصر بفرد داشته باشید، میتوانید به سراغ نمونه‌هایی با جنس طلای سفید بروید که جنس آن طلای خالصی است که با آلیاژهای مختلفی از جمله پالادیوم و یا نقره ترکیب شده است و در نهایت با فلزی به نام رودیم پوشانده میشود که فلز رودیم درخشش و جلای طلای سفید را بیشتر نمایان میکند. از نکات قابل توجه در خرید طلای سفید آن است که بالاترین عیار آن، طلای ۱۷ عیار می‌باشد که ترکیبی از طلا و پالادیوم میباشد.

گردنبند طلای سفید